Ułatwienia dostępu

  • Skalowanie treści 100%
  • Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%
Dział Świadczeń Pomocy Socjalnej

Zadania DZIAŁU ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ

  • Analiza i gromadzenie dokumentacji przekazywanej przez Dział Pracy Socjalnej
  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją świadczeń pomocy społecznej w tym usług opiekuńczych
  • Opracowywanie w porozumieniu z Kierownikiem GOPS planów i analiz w zakresie potrzeb życiowych osób i rodzin
  • Przestrzeganie realizacji planów finansowych i sprawozdań z pomocy społecznej
  • Opracowywanie analiz statystycznych
  • Terminowe i rzetelne przekazywanie informacji elektronicznych do MPi PS
  • Opracowanie decyzji przyznających świadczenia
  • Sporządzanie dokumentów związanych z wypłacaniem świadczeń
  • Obsługa stanowiska komputerowego
  • Obsługa systemu OPIEKA
  • Obsługa sekretariatu i wykonywanie czynności związanych z rejestrowaniem, ewidencją i ekspedycją korespondencji
  • Prowadzenie list obecności pracowników
  • Prowadzenie rejestru delegacji służbowych
  • Prowadzenie dziennika wyjść służbowych
  • Prowadzenie zbiorów aktów normatywnych, regulaminów i statutów
  • Czuwanie nad uzupełnieniem zbiorów zarządzeń, poleceń służbowych Kierownika i uchwał Rady Gminy
  • Obsługa techniczna i organizacyjna spotkań organizowanych przez Kierownika GOPS
  • Wydawanie zaświadczeń odnośnie formy i wysokości otrzymywanych świadczeń z pomocy społecznej
  • Kontrola nad ochroną i przetwarzaniem danych osobowych
  • Prowadzenie spraw i dokumentacji świadczenia usług opiekuńczych
  • Organizowanie pracy Działu Świadczeń Pomocy Społecznej w tym pracowników ds. usług opiekuńczych
  • Kontrola czasu pracy w środowiskach pracowników ds. usług opiekuńczych
  • Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej